Klachten || Retourneren


Klachten

Ik vind het vervelend als je een klacht hebt en daarom zou ik het fijn vinden om de klacht eerst aan mij kenbaar te maken door te mailen naar info@yicke.nl. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren

Ik doe er alles aan om een perfect product te leveren en ik raad je aan om de geleverde artikelen direct na ontvangst te controleren. Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen, aarzel dan niet om mij per e-mail op de hoogte te stellen en dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

  • Je hebt het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Tijdens de zichttermijn van 14 dagen dien je zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. Het product mag niet gebruikt zijn.
  • Het moment van de bedenktijd gaat in, zodra je de producten geleverd krijgt. Als je de product(en) wilt retourneren verzoeken we je dit eerst kenbaar te maken door een email te sturen aan info@yicke.nl. Vermeld in de e-mail in ieder geval: de eigen naam, productnaam, het product en reden van retour.
  • De artikelen kunnen binnen de zichttermijn van 14 dagen worden geretourneerd in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de meegestuurde factuur. Je bent zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten.
  • Als de producten ongebruikt, onbeschadigd, tijdig en correct zijn geretourneerd, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. De retourkosten naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant.
  • Een op maat gemaakt product kan helaas niet geretourneerd worden. De verkoop is na een succesvolle betaling definitief.